Team
Robert Migas / Sound engineer
Absolwent Wydziału Reżyserii Dźwięku na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Po studiach odbył staż pod okiem Leszka Wójcika w Carnegie Hall w Nowym Jorku. Po powrocie do Polski współpracował z kompozytorem Bartoszem Chadeckim, z którym nagrywał i miksował muzykę do filmów i seriali (Chce się żyć, Bogowie, Czas honoru). Nagrywał płyty takich zespołów, jak Kwadrofonik, TWOgether Duo, Imagination Quartet, Chłopcy Kontra Basia oraz Kore. Jako realizator dźwięku był odpowiedzialny za nagłośnienie koncertów m.in. Kwadrofonik & Adam Strug, Royal String Quartet, Chłopcy Kontra Basia, Williama Basinskiego czy Nels Cline Singers Band. W wolnym czasie zajmuje się fotografią przyrodniczą.
Agnieszka Bolecka / Festival manager
Menadżer kultury, coach. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w koordynowaniu międzynarodowych projektów kulturalnymi w Polsce i w Niemczech. Przez pięć lat zastępca dyrektora Instytutu Polskiego w Düsseldorfie, naczelnik Wydziału Promocji w Polskim Instytucie Dyplomacji (MSZ), koordynator międzynarodowej kampanii społeczno-edukacyjnej „Freedom Express” z okazji 25-lecia upadku komunizmu w Europie Środkowo-Wschodniej.
Eliza Orzechowska / Promotion
Dziennikarka i muzykolog. Od 10 lat związana z magazynem o muzyce współczesnej „Glissando” i kanałem TVP Kultura. Autorka wielu reportaży o tematyce muzycznej i teatralnej, cyklu programów „Warszawska Jesień Videoblog”. Wydawca programu Informacje Kulturalne, Studio Kultura i debat o tematyce kulturalnej. Współautorka serwisu internetowego poświęconego Witoldowi Rowickiemu. Wraz z Fundacją 4.99 współorganizowała cykl koncertów Półwysep Nowej Muzyki oraz Półwysep Nowej Muzyki 2 w klasztorze na Wigrach. Współpracowała też z Polskim Radiem, Narodowym Centrum Kultury, Narodowym Instytutem Audiowizualnym, Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Instytutem Muzyki i Tańca oraz Polskim Centrum Informacji Muzycznej.
Monika Pasiecznik / Festival concept and program
Krytyczka muzyczna i kuratorka. Od lat przybliża polskiej publiczności najważniejsze zjawiska europejskiej awangardy muzycznej na łamach takich pism, jak „Odra”, „Glissando”, „dwutygodnik”, „Didaskalia”, „Notes na 6 tygodni” czy „Recykling idei”. Autorka książki „Rytuał superformuły” o Karlheinzu Stockhausenie (Krytyka Polityczna 2011) oraz współautorka (wraz z Tomaszem Biernackim) zbioru esejów o współczesnych operach „Po zmierzchu” (Krytyka Polityczna 2012). Publikowała też w zagranicznych pismach muzycznych, jak „dissonance” (Szwajcaria), „Neue Zeitschrift für Musik” (Niemcy) czy „World New Music Magazine” (Belgia). Oprócz Festiwalu Kwadrofonia, do jej aktualnych projektów kuratorskich należą także: „Karkowski/Xenakis European Tour” (Sonora Music), „Rewolucja cyfrowa muzyki” (Fundacja Bęc Zmiana) oraz „Mercouri / Xenakis” (ESK Wrocław). Archiwum tekstów dostępne na blogu pasiecznik.wordpress.com.
Katarzyna Renes / Festival manager
Menadżer projektów, konsultantka i realizatorka wielu międzynarodowych przedsięwzięć kulturalnych, jak festiwal „Odkrywamy Paderewskiego” we Lwowie, Wyszehradzka Akademia Zarządzania Kulturą, program stypendialny Fundacji Genshagen dla twórców w Polski, Niemiec i Francji oraz szeregu programów na rzecz wzmacniania stosunków między Unią Europejską a krajami Partnerstwa Wschodniego w zakresie wymiany artystycznej. Twórczyni idei i realizatorka licznych projektów edukacyjnych. Od 2010 roku koordynatorka przedsięwzięć międzynarodowych w ramach działalności Stowarzyszenia Willa Decjusza w Krakowie. Menadżer polsko-ukraińskiej Fundacji im. Paderewskiego, wiceprezes Fundacji RenesArt.